Ukryte zadania

Blog o magicznej grze o koniach

Ukryte zadania

JWB_Trot
Zadania te nie pojawiają się na Waszej liście w dzienniku. Na tej stronie najdziecie jak się ich podjąć i co zrobić, aby je rozwikłać.

Wiadomość w butelce

Gdzie zacząć?
Współrzędne
X:256, Y:233
Niedaleko Punktu z kucykami, przed Ciernistym Brzegiem.
Butelka pływa w wodzie, między dwoma skałami.
Co robić?
Zadanie polega na przekazaniu listu adresatowi. W liście znajduje się informacja o drzewie, na którym wyryte są imiona zakochanych. Drzewo to znajdziemy na skraju Głuchych Lasów, na lewo od drogi do mostu.
Na drzewie znajdujemy wyryty napis “Landon + Anna”. Udajemy się więc do pasterza Landon’a. Po krótkiej rozmowie wręczy on nam kolejny list, z prośbą o jego wysłanie.Aby to zrobić, kierujemy się do Jamesa, w Forcie Pinta. Poleci on nam wrzucenie butelki z drugim listem do wody. Miejsce w którym mamy to zrobić znajduje się przy trasie wyścigu, poniżej mostu do portu. Oczywiście pierwsze podejście nie wypali. W związku z tym, James wyśle nas na poszukiwanie prochu strzelniczego, aby wystrzelić butelkę wraz z listem z działa.

Paczka przy drodze

Gdzie zacząć?
Współrzędne
X:274, Y:196
Po drodze do Jodłowego Gaju, przy ogrodzeniu.
 
Co robić?
 
Po podniesieniu paczki kierujemy się do poczty w Srebrnej Polanie i rozmawiamy z Derek’iem. Po przyjrzeniu się paczce poda on nam informację, że imię odbiorcy zaczyna się na “F” a kończy na “y”.Jest to oczywiście Felicity, stajenna w Jodłowym Gaju, u której zakończymy zadanie.

Tajemniczy kopiec w lesie

Gdzie zacząć?
Współrzędne
X:78, Y:130
Złoty Las w Dolinie Złotych Wzgórz, wzdłuż drogi w głąb lasu, między innymi kopcami.
Co robić?
Aby wykopać znalezisko, musimy pożyczyć łopatę od Jaspera, którego znajdziemy na dyniowej farmie nieopodal. Okazuje się, że była tam zakopana skrzynia! Teraz, pozostaje ją otworzyć. W tym celu udajemy się do przemytników Boba i Roba, którzy jak zazwyczaj siedzą w swojej jaskini. Pożyczamy od nich łom i zabieramy się do pracy.

Zamarznięta weterynarz

Gdzie zacząć?
Współrzędne
X:389, Y:89
W Lodowym Lesie, przy jednym z zamarzniętych pni.
 
Co robić?
 
Znajdujemy panią doktor, która nie wiadomo w jaki sposób się tam znalazła.Wsadzamy ją więc na konia i zawozimy do obozowiska Nic’a, gdzie będziemy mogli ją rozgrzać.

Zgubiony zegarek

Gdzie zacząć?
Współrzędne
X:?, Y:?
W Centrum Handlowym, na drugim piętrze.
 
Co robić?
 
Obok worków z cementem znajdujemy zegarek. Domyślamy się, że zgubił go ktoś z centrum. Ruszamy więc na poszukiwania właściciela, którym okazuje się być Yuna, ze sklepu z akcesoriami dla konia, na pierwszym piętrze (na prawo od schodów).

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *