Wyścig z czasem
Witajcie w kolejnym tygodniu aktualizacji! Tym razem, zespół zaprezentował nam (zapowiedzianą w trakcie Star Stable Live) zmianę dotyczącą wyścigów. Zostały one bowiem częściowo zmodyfikowane. Od dnia dzisiejszego możemy zdobywać kolejne poziomy postępu na danej trasie, kolejno brązowy, srebrny oraz złoty. Aby tego dokonać wystarczy zmieścić się w wyznaczonym czasie przejazdu. Jednocześnie przeprowadzony został reset wyników, co oznacza, że wszystkie dotychczasowe rekordy zostały usunięte i przyjdzie nam odwiedzić każdy ze starterów przynajmniej raz. Ale to nadal nie wszystko! Największym zmianom uległ interfejs elementów powiązanych właśnie z wyścigami – omówienie zmian znajdziecie poniżej. Skorzystam również z okazji i przypomnę kilka funkcji, w końcu podstawy to… Podstawa.
Na początek powita nas zupełnie nowa wersja tablicy wyścigu. Stylizowana na drewnianą tablicę świetnie dopasowuje się do – nie tak dawno poprawionych – starterów. Na wspomnianym podglądzie znajdziemy informacje o swoim rekordzie (w okienku nad czasem pojawi się oznaczenie zdobytego poziomu), limity czasowe dla określonych poziomów zaawansowania oraz przycisk otwierający tabelę rekordów.
W przypadku, gdy uda nam się ukończyć wyścig w maksymalnym (lub niższym niż) czasie przewidzianym dla danego poziomu otrzymamy odpowiadającą mu ikonę, która pojawi się nie tylko na podglądzie tablicy ale i w postaci ikonki tuż nad nią. W przypadku wyścigów, których jeszcze się nie podjęliśmy – ikonki te pozostają szare.
Poziomy dotyczą wyłącznie Wyścigów z Najlepszymi Wynikami i nie pojawiają się w przypadku mistrzostw (cs), ani wyścigów grupowych.
Przyjrzyjmy się zmianom w interfejsie
Działanie tej listy jest identyczne jak dotychczas, jej zadanie – również. Niemniej odświeżona wersja prezentuje się znakomicie. Nowością jest również tabela “poziom”, która wskazuje… Na razie nic.
Dostęp do tabeli rekordów mamy wyłącznie po wejściu w interakcję ze starterem wyścigu, jednak możemy w niej przeglądać wyniki dla wszystkich tras (domyślnie wyświetlą się rekordy dla wybranej przez nas przed chwilą).
W prawym rogu tabeli znajdziemy przycisk umożliwiający wyświetlenie informacji o wyścigu z Najlepszymi Wynikami. Różni się on tym, że nie ma na niego limitu podejść, jednak nie otrzymujemy nagród za ukończenie takowego. Czasy ukończenia wyścigów z zadań codziennych (od odpowiadających im postaci) również są uwzględniane w tabeli wyników. Nagrody za utrzymanie 1-ego miejsca są przyznawane kolejno na początku danego dnia, tygodnia (poniedziałek) i miesiąca, zaś odebrać je można za pośrednictwem skrzynki pocztowej, którą znajdziemy w większych miastach i okolicach stajni.
Zmianie uległo też najważniejsze – timer, odmierzający nasz czas przejazdu. Nowa wersja jest o wiele smuklejsza i bardziej przejrzysta a przede wszystkim – nie zasłania sporej części ekranu. Pojawił się także nowy przycisk – przewijanie, który pozwala nam na natychmiastowe rozpoczęcie przejazdu od nowa. Bardzo przydatne, jeśli celujemy w brak potknięć.
Poprawki ogólne
Niektóre tekstury w grze uległy zmianie, w celu polepszenia jakości grafiki. Jeśli zauważycie jakiekolwiek problemy z płynnością – zajrzyjcie do zakładki ustawień graficznych w celu ich dostosowania wedle własnych potrzeb (oraz możliwości sprzętu).
Możecie również zauważyć, że aktualizacja launchera gry trwa nieco dłużej niż zazwyczaj. Jest to jednak proces jednorazowy, który umożliwi nam szybsze ładowanie gry z każdą kolejną aktualizacją.
Ostatnia świetna wiadomość to coś dla spragnionych zadań – błąd, powodujący brak dostępności zadań na targu koni został naprawiony i są one już dostępne. Aby je wykonać udajcie się do Srebrnej Polany!
Jeśli macie jakiekolwiek pytania, zachęcam do zadawania ich w komentarzach lub poprzez wiadomość prywatną na Facebook’u. Powodzenia w nadrabianiu i pobijaniu nowych rekordów!
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie – do wygrania Far Cry Primal.
Post ze starej wersji strony.