Nie tak nowe konie.

Blog o magicznej grze o koniach

Nie tak nowe konie.

Dzisiaj 艣roda!
A to oznacza aktualizacje. Konkretnie – powitamy kuce Walijskie
I znowu Dorian mia艂 racj臋 馃挄

Wracaj膮c do tematu, kto z Was sumiennie, dzie艅 w dzie艅 odwiedza艂 Hermita (i wykupi艂 nock臋 przy dodaniu PKK – szczeg贸艂) ju偶 dzisiaj otrzyma zadanie “Kwestia zaufania”
(515 pkt reputacji si臋 k艂ania)

Za艣 dla ca艂ej reszty – fragment rozmowy z pustelnikiem:
Czeg贸偶 si臋 偶e艣cie spodziewali? Adopcji? Mo偶e do tego dop艂ata? 
Oczywi艣cie, 偶e b臋d膮 p艂aci膰…
 Hermitowi… 
A konkretnie – my b臋dziemy. 
Lecz nie l臋kajcie si臋! Nowe wierzchowce b臋d膮 tego warte.
Znaczy oby… Bo p贸ki co wygl膮da to ma艂o ciekawie.
Super, mog臋 kupi膰 ale… Gdzie s膮 konie?

Ta pustka oczywi艣cie zniknie ale to dopiero po zako艅czeniu aktualizacji.
P贸ki co mam dla Was kilka informacji:
– kuce s膮 dost臋pne od 1 poziomu,
– znajdziecie je u pustelnika, w Po艂udniowym Kopycie,
– aby je kupi膰 wymagana jest reputacja “towarzyska” (500 pkt) u Hermita,
– kosztuj膮 790 SC,
– s膮 tej samej szybko艣ci co inne kuce na wyspie Jorvik,
– na pocz膮tek dost臋pne s膮 3 ma艣ci: kara, izabelowata oraz gniada,
– wygl膮daj膮 uroczo!
Do tego pojawi艂y si臋 nowe ubrania oraz do DZW powr贸ci艂 targ koni.
I kilka rzeczy, o kt贸rych SSO nie napisa艂o 馃槈
Mianowicie:
zniszczony most w Nowej Grani (ko艂o trasy wy艣cigu) prowadz膮cy do… PKK!
– odkrywaj膮c wspomniane Kopyto, mogli艣cie zauwa偶y膰, 偶e nie pojawiaj膮 Wam si臋 nazwy niekt贸rych lokacji. Teraz ju偶 tak! Wi臋c le膰cie odkrywa膰 raz jeszcze. 
Zatem przygotujcie 艣rodki i widzimy si臋 w Po艂udniowym Kopycie.

Post ze starej wersji strony.

 

Dodaj komentarz

Tw贸j adres email nie zostanie opublikowany. Pola, kt贸rych wype艂nienie jest wymagane, s膮 oznaczone symbolem *